Saturday, July 4, 2009

My first solo flight...

Best nye....tp takut macam nak mati. Tension level very high. Soal luggage sungguh lucu. Rupanya claim d final destination saya tunggu d tempat luggage claim macam orang bodoh je....dah pun ditulis besar2 luggage claim di mana. Masih juga tak nampak.
Nasib baik ada flight attenden yang baik hati....kalau tak sekarang ni juga masih tunggu. Dah rasa nak mengalir air mata, ingatkan hilang luggage. Macan ni lah muka aku tadi...blur semacam je...apa yang terlintas di fikiran???? mana luggage aku ye....tinggal aku sorang je di situ.
Aku tunggu sampai belt tu berhenti berpusing. Lepas sure sangat beg aku tiada, baru aku pergi....kasihan betul....
Nasihat untuk kawan2 yg lain bakal menaiki flight solo buat pertama kalinya:
Baca semua information dengan teliti...memorise words by words. IC letak dekat2 tak lah susuh sangat nanti.
GOOD LuCk...jgn repeat kesilapan saya....

No comments:

Post a Comment